robertson,beverly,highland och la brea

Hej, har inte bloggat på två dagar pga. trötthet. I torsdags var det thanksgiving så jag och Emilia gick till Hard Rock Cafe och åt go mat! :) 
 
Igår arbetade vi för Onepiece hela dagen, och självklart var det 28 grader varmt, och vi stog mitt i solen med jäkla jumpsuites på oss. Men sköna är dem men de var liite för varmt om man säger så..... Är lite avis på alla som är på Attitude Mässan i stockholm denna helgen, måste jag erkänna, så igår stor shoppade jag efter praktiken.Vet i tusan om allt får plats i resväskan, Men i värsta fall så får jag la slänga i lite i handbaggaget :p Köpte dock julklappar så nu är jag nästan färdig med den biten, och det känns gött! :) Om om exakt 3 veckor så börjar vi åka hem. Tiden har gått cp fort, men jag ska inte sticka under stolen med att det ska bli liiite skönt att få komma hem. :D

Jah, det var de jag vill säga, ville mest komma fram till att jag lever osv. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback