Yes!

Det visa sig att jag får nog med mig allt hem iaf. Krävs bara en ompackning så jag slipper förstöra blixtlåset. Under denna fredags eftermiddag så var vi på The Grove igen, och denna gången var det inga butiker stängda så det va ju tur. Vi tog också bussen denna gången. Imorgon ska vi besöka The Sunset Strip, och gå på kändisjakt. Haha. 
 
Sen på söndag rullar bilen emot Disneyland klockan 7!!! på morgonen. Så gäller att ställa klockan, :) 
 
Jag har inte haft någon julkänsla alls härborta, det suger verkligen, annars så brukar jag vara ganska exalterad såhär innan jul, även om jag inte är något jätte fan av själva julen, tycker den har gått liiite överstyr. ! Men iaf. Sen när vi är påväg hem ifrån The Grove, så säger jag till Emilia att jag vill gå in i en butik, för jag ser typ lite inredningsgrejer osv. Och för er som inte redan visste de så ska jag flytta när jag kommer hem, och vill ha lite inspo, Så vi går in där, och det visar sig vara en World Market. Som säljer grejer ifrån olika länder. Vi går emot godishyllan, och vad tror ni vi hittar om inte KEXCHOKLAD, MARABOU, DAIM, OCH ANNA'S PEPPARKAKOR!
Detta gjorde att jag fick en gnutta julkänsla. Så nu känns det bra igen, och när vi kom hem så la vi oss och åt pepparkakor och kollade på The Grinch! Känns kanon hah :) Och Emilia tog med sig julskum hit med, men vi ska vänta med dem tills vi ska på bio på Onsdag natt :) Hoppas ni får en bra helg, nu har vi bara en vecka kvar här i LA, känns sorgligt men ska bli otroligt skönt att få komma hem till mammsen och pappsen och sen saknar jag att reta min bror med! Haha. 
 
Ha det bra, puss<3
Orka inte vända bilden :)
 
 
 

Kommentarer
Mamma säger:

Hej på dej! Det känns ju skönt att du får med dig allt hem. Nu har man verkligen julkänsla här hemma när all den snön kom. Ni verka ha fullt upp där borta så du lär få vila när du kommer hem? Nu i veckan blir dina möbler färdiga. Ha det så roligt på Disneyland. Så hörs vi. Hälsa Emilia. Puss o kram.

Svar: Hej mamma! :) Ja de känns bra, men nu blir de inget mer shoppande, :) hahaJa deet förstår jag ,jag hoppas de kommer när jag kommer hem, för här borta får man det inte.:P Ja jag ska vile ett par dagar hemma, får se om jag går till skolan på tisdagen, kommer förmodligen fortfarande vara sjukt jetlaged, Det var skönt att höra, ser fram emot att se resultatet. :) Det kommer nog bli rikgtigt skoj där, :D Vi hörs i början av nästa vecka, Hon hälsar tillbaka, puss och kram älskar dig .<3
Josefine Oskarsson.

2012-12-08 | 08:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback