The Voice!

Gud så häftigt det va! Vi åkte härifrån lägenheten vid halv 11, och sen åkte vi emot universal studios. Och ställde oss i kön precis som alla andra. Sen när insläppet börjar så får man olika band, med olika färger på. Och vi skulle få ett band med smiliesar på men precis innan han snubben skulle sätta på oss banden så springer det fram en kille till mig och ba Nej du ska ha det här bandet istället för ni vill la stå längst fram eller
och jag ba ah visst typ. Så jag och emilia får ljus lila band istället. Sen fick vi sätta oss i ett tält där det va lite underhållning och mat. Jag såg knappt inga med ljus lila band så blev lite orolig att de va något konstigt med dessa band.
 
Visade sig att de som fick ljus lila band var de som skulle få stå längst fram (tur)eftersom att de ville ha folk som "såg bra ut" längst fram vid scenen! Såg det som en komplimang haha. Och de med smiliesbanden var de som fick platser där det blev över. Så får tacka mamma och pappa för hur de skapade mig haha ;) Stog iaf mellan 5-7 meter ifrån Christina, så jävla coolt, Sen ,måste jag säga att Cee Loo ser ut som en stor dvärg haha :) OCh Adam Levine tänker jag inte ens kommentera, SÅ JÄVLA SNYGG!!!
 
 
Eftersom att man inte fick ha med sig någon kamera så tog jag en bild ifrån tv. haha men har ringat in vart vi står, :) Man ser mina händer och lite av håret. Sen ryggarna hela tiden haha :) Men kul var de, och det va verkligen en upplevelse som jag rekommenderar er andra att göra. ! Dock så kan jag rekomendera er att åka när den rätta showen var. Vi var på utröstningen, och visst det var sjukt kul,men jag skulle tänka mig att det är mer drag på den som är innan. Men värt som fan. !
 
Jah,det var de och nu sitter vi och kollar på Victoria Secret fashion show på CBS, och vill verkligen påpeka hur snygga dessa tjejer är. Och Justin Bieber ! Och Bruno Mars. Haha ! Långt inlägg detta blev..... Ha det så bra, imon ska vi på ytterligare en fotografering med Stylegodis wihoooo!. puss <3
 
 
Hur cooolt??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback