The Sunset Strip

Hej,! Idag har vi verkligen rört på oss, Först tog vi bussen till The Sunset Strip, för det är som sagt en riktigt lång bit att gå. vi gick mest omkring och strosa på gatorna. 
 
På den gatan så har de lite mer exlusiva butiker, och jag och emilia gick in i en sjuk inredningsbutik, med de coolaste möblerna osv jag någonsin sett. Han som jobbade där inne började småprata lite med oss och han fråga om vi i Sverige verkligen köper allt på ikea, Jag var tvungen att göra honom besviken och säga att ja, de gör vi :D haha 
 
Sedan när vi skulle hem så började vi vandra, och gick förbi ett mat ställe, vi var båda sjukt sugna på typ våfflor eller pannkakor. Så vi gick in där, och åt så sjukt goda våfflor med sylt och färska bär. Lätt det godaste jag ätit under denna tiden typ. Sen gick vi ända hem, jag är sjukt stolt över oss. Tror inte ni anar hur långa avstånd det är här, även att vi fortfarande är i Hollywood. Sen gick vi en stund på Hollywood highland där de hade snö idag. Och pulka race. Kul. Efter de gick vi hemåt en stund och sen gick vi till Ralphs där vi handlar våran mat. Och nu ligger vi och kollar på en film, och ska alldeles strax sova, för imon vid 7 prick åker vi emot Disneyland. Känner på mig att de kommer att bli riktigt kul! Hoppas ni har de bra, våran sista lördag är nu passerad, och nästa vecka vid denna tiden är vi påväg hem till kalla Sverige! 
 
Puss på er. ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback