Skit!

Jag är verlkigen inte speciellt smart, vi åkte som sagt till Glendale Galleria idag och jag visste redan innan att jag knappt kommer att får med mig allt hem, har allt för lite plats i min väska, Men ändå så kommer jag hem med en stor fet kasse ifrån VS och lite mer julklappar hem, Hur ska detta gå nu då? 
 
Ska försöka fixa en våg imon, för har prov packat idag, och det väger inte lite men jag tror den väger under 23 iaf. Eller jag hoppas på de, när jag åkte hit vägde väskan 16 kg. Och påvägen hem så ska jag inte ha med mig något schampoo osv. eller badlakan som jag hade innan, lovar att de gjorde 6kg av de 16kg som jag hade med mig. Så blir lite lugn, men skulle vara så surt att betala övervikt.... Som tur är så har jag handbaggaget med mig med, så förhoppningsvis så löser det sig, jag ska som sagt fixa en våg, annars så får jag la slänga eller skeppa hem de, eller helt enkelt köpa en extra väska och checka in, Någon som vet om jag måste betala extra väskan 2ggr ioch med  att jag mellanlandar i London ? Eller räcker det att betala en gång, på hela resan hem? Vore tacksam för svar. :D
 
 
Nu har vi ätit tacos, typ första gången vi suttit vid matbordet och ätit haha :) Nu ska jag lägga mig och kolla på en film, och sen ska jag sova. Ha det så bra, vore som sagt tacksam för svar !
 
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback