MAT

Hej alla! 
 
Jag var precis och handlade mat! Hittade typ en slags snabb spaghetti som man bara värmer i mikro! Nu är jag lycklig haha! Det är sjukt vad man saknar maten i Sverige! När jag kommer hem ska jag uppskatta ica som tusan. Och något mer som jag ska buga mig för när jag kommer hem så är det spisen och ugnen. 6 veckor utan dessa har vart ett helvete kan jag tala om. Så nu äter jag bacon och spaghetti och typ någon sås så det blir typ som spaghetti med skinksås. Så himlans gott måste jag erkänna!  Igår åt jag pizza, det var nog den äckligaste jag någonsin ätit, och inte tillråga på de så luktade hela lägenheten skit efteråt så höll på att spy hela natten, De pizzor som görs i Sverige är bäst, så tack alla turkar för att  ni bakar  världens bästa pizzor! Haha
 
 
Imorgon vet jag inte rikigt vad som händer, får la se! ;) Läntar tills på tisdag, de kommer bli grymt! Men vad som händer då får ni se då ! Ha en bra måndag så hörs vi när det är kväll hos er. Pusss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback