Last Day!!!!!

Hej, omg
Nu sitter vi här sista dagen i LA. Imon åker vi hem, så idag ska vi bowla och äta go mat. Sedan imon tar Willy oss till the Airport LAX vid 2 tiden, så åker vi hem vid 19,00! Och kommer hem på Söndagen svensk tid 19,00. Blir lite konstigt med tidomställningen, men förhoppningsvis så går det över ganska fort. Jag är så himla exalterad över att få träffa mammsen och pappsen och min lilla söta skitunge till bror :D 
 
Nu är det dax att ta tag i livet, ska in en sista vända på Victoria Secret nu med. Vet inte om det blir något mer bloggande nu, men tack för att ni följt mig på denna resa! Betyder jätte mycket för mig att ni läst bloggen tack så himla mycket :D 
 
Puss på er och ta hand om er. 
Hörs i Sverige! 
 
 
 

Kommentarer
pappa säger:

hej skatt det ska bli så skönt att du ska komma hem nu till oss för nu längtar vi efter dig:)ses 19,00 i götlaborg ,puss o kram

2012-12-15 | 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback