Imorgon!!!!

Haft en helt okej dag. När vi kom hem så gick vi till Blvd och åt lunch på hardrock.  Men imon så kommer vi spendera hela dagen på universal men vi ska inte vara inne i parken utan till en studio som finns där. Vi har nämligen fått tag i biljetter till The Voice ! Kommer bli så jäkla coolt. Både CeeLoo Green och Adam Levine ifrån maroon 5 och Christina Aguilera sitter ju i Juryn. Vi är hur taggade som helst. Så imon åker vi dit vid 10 och check in till showen är vid 2 -3 sen börjar sändningen vid 8,00 tror vi. !
 
Sen fick vi reda på att Ne- Yo kommer att uppträda så vi ahh guuuud! Går inte beskriva hur kul de kommer att bli!   Önskar ni där hemma kunde vara med och uppleva de sakerna vi kommer att göra ! Det dåliga är att inga mobiler, kameror osv får tas med in i studion, och vi vågar inte ens chansa så tyvärr så kommer jag inte kunna ta några bilder men vi har fått prioriterade platser, vilket betyder att de är väldigt bra platser, så förhoppningsvist *crossed fingers, så kommer vi synas i publiken! 
 
Så nu vet ni hur våran dag kommer se ut imon :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Din bästa bror! säger:

Hälsa Christina Aguilera från mig! ;)

Svar: Hej Krille, det ska jag göra om jag får en chans att träffa henne ! :) Kraam <3
Josefine Oskarsson.

2012-12-04 | 09:57:32
pappa säger:

hej min skatt ..vet inte vad jag ska skriva om det där du skrev ,men jag tycker inte om det !du vet vad sagt om christina aguilera !!!!! o jag får inte vara vara där f-n va jag blev avis,, men men ha de så jäkla skoj:) puss o kram

Svar: Hej pappa! Haha, jag vet haha ! Du får flyga ner hit så kan du följa med ! Ja då, vi kommer nog få det jätte skoj! Om jag får någon chans att träffa henne så ska jag hälsa ifrån dig ! puss och kram :)
Josefine Oskarsson.

2012-12-04 | 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback