Hellue

Hej, hade en jätte bra fredag kväll igår, idag ska vi ner till downtown igen och leta balklänningar, förhoppningsvis kan även kräsna jag hitta en balklänning så jag slipper gå naken :D 

1 december idag med. Får ingen julkänsla som jag annars brukar få, jag tror det beror på vädret om jag ska vara ärlig, dock så är det inget höjdar väder längre, kallt som tusan, dock inte lika som i Sverige men för att vara här så är de kallt. Tänk i början när vi först kom hit, då var de 33 grader, nu har det gått ner till under 20 vissa dagar. 
 
Slipper snö iaf, även om de kanske är mysigt innan jul, och på julafton, sen vill jag bli av med den, så himla överskattad. Aja nog om de, som sagt idag blir de downtown sen ska vi kolla på en julfilm på tv. varje dag klockan 8 tror jag de va så kommer de visa en julfilm. Det kanske gör att man får lite mer julkänsla. :) 

Har även hunnit med och betala resten av hyran, så nu är de avklarat med, Längtar till nästa helg, då är de sista helgen och då blir de DISNEYWORLD LA ! :D:D

Ha de så bra så hörs vi senare under min dag. ! 
pussssss.

Kommentarer
Mormor och Morfar säger:

Hej Jossan, nu har vi inte hört av varandra på ett tag. Här hemma har vintern kommit 10 15 grader kallt och lite snö, så du vet vad som väntar.Kul att ni har så mycket att göra. Vilken fin julparad du visade oss, mormor kände igen vissa personer, din nya bloggsida är ju jättebra. Hoppas du hittar en balklänning som du gillar, Krille var hos oss förra helgen och som du vet gjorde han sej illa, men det är mycket bättre nu är tillbaka i Åtvidaberg. Ha det nu så trevligt på dineyland. Hälsa Emilia. Många kramar mormor och morfar. Ps. Det ska bli jätteroligt att träffa dej när du kommer hem.

Svar: Hej! Ja nu var det alldeles för länge sedan vi hördes av :) Jag längtar visserligen hem men när jag hör hur vädret är så blir man lite tveksam ;)
Ja, vi försöker göra oss sysselsatta när vi inte har praktik haha
Jo de gjorde jag , och jag längtar verkligen tills jag kommer hem så jag kan visa er den. Ja det sa han, men hörde att han va tillbaka på fotbollsplanen igen, så det va ju tur i oturen att han kunde komma tillbaka så fort. Ja det ska bli riktigt kul tror jag, men jag hade hellre åkt till universal igen men vissa saker får man offra haah :) Kramar till er med! Inte långt kvar nu ! Kram
Josefine Oskarsson.

2012-12-02 | 17:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback