Glendale, pasadena.

Idag fick vi ledigt, så vi ska passa på att besöka Glendale, som ligger lite utanför Pasadena. Vi ska bara strosa runt i ett shopping mall som ligger där. Ser fram emot en mysig dag utanför Hollywood. Om ni går in på Emilias blogg ( www.emiliafaust.devote.se) så kan ni se lite en lite tjuvtitt ifrån photoshooten ifrån igår. Det var riktigt kul. Och precis som hon skriver, så har vi jätte fina gator med ingen snö på, jag är lycklig ! Haha, Mamma och pappa ringde innan, och när jag hör dem säga att man knappt kommer ut med bilarna osv, så känner jag verkligen att jag inte vill komma hem till äckel snön!. Jag kommer sakna La och Hollywood så jävla mycket!. Kommer nog vara lite ledsen nästa vecka, men ska bli skönt att komma hem till vardagen, och även om vi har haft praktik här så har jag fortfarande levt ett slags drömliv. Ha en bra torsdag och fredag. Hörs senare med lite bilder. Pussss <3
 
 
 
Hand och fotavtryck utanför Grauman's Theather. Där vi för övrigt ska kolla på en sista film innan vi åker hem, kan ni gissa vilken ?  ( Har inget med bilden att göra ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback