2 dagar kvar

Hej! 
Jag har hur många bilder ifrån Disneyland som helst, och jag orkar helt enkelt inte ladda upp dem, utan ni som vill se dem får göra det när jag kommer hem. :) 
 
Igår åkte vi ner till Downtown och åt frukost på det bästa stället! Jag åt french Toast, så himla gott att ni anar inte. Sedan efter det gick vi lite på Fashion District och kollade runt i de små butikerna. Sedan åkte vi hemåt och sov en stund eftersom att vi trodde att vi skulle på The Hobbit igår och lite ovärt om man skulle somna i biosalongen. . När vi kom till bion så visade sig att vi var där fel dag, så vi fick vandra hem igen, FAIL!. Men idag så ska vi se den, och jag är huuur taggad som helst, Speciellt att vi ska se den på Grauman's ! 
 
Vi var också och träffade våran Handledare, alltid lika trevligt. Idag när vi kommer hem så ska vi gå lite på Hollywood och sen blir det Bio för hela slanten. Ser sjukt fram emot det. Imon blir det sista dagen här och då ska jag och Emilia gå och Bowla och sen äta ute, blir förmodligen på Hard Rock, Sedan på lördag så blir det hemfärd!! Åh som jag längtar! Hoppas ni har det bra i Sverige, och att det inte är allt för kallt. 
 
 
 

Kommentarer
din bror säger:

Tänkte bara varna er att det är förbannat kallt i Sverige! Hade bra dom sista dagarna, kram!

Svar: Tack, det kan behövas, vi förstår nog inte riktigt hur kallt det är, men det märks haha. Jajjäemen, vi ses snart. kram <
Josefine Oskarsson.

2012-12-13 | 21:18:18
mamma o pappa säger:

Hej vår skatt. Vi längtar också till på söndag när du kommer hem. Oroa dig inte för vädret men just nu har vi 18 minus grader kallt som fn rent ut sagt. Ha det så trevligt på bion o ha det så skönt den sista dagen därborta. Puss o kram

Svar: Hej på er! Det hoppas jag att ni gör. Nej men vill inte få en chock när jag kommer hem. haha Absolut, väskorna är snart färdigpackade. Ha det så bra, puss och kram ses om några timmar bara.
Josefine Oskarsson.

2012-12-13 | 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback